Eén platform
één platform waarin iedereen samenwerkt om jouw facturen betaald te krijgen
Op elk moment van de dag staat de AI-agent klaar om jouw debiteuren te woord te staan
De beste service
Kom je er niet uit? We staan altijd klaar voor jou of je klant! Via e-mail, telefoon of chat.
Beveiligd platform
Geen ingewikkelde installaties of betaalde updates. Online, gekoppeld met het ERP of financieel systeem
Creditmanagement software voor toeleveranciers
Regel zelf je debiteurenbeheer met behulp van slimme software. Beheer je debiteuren in een overzichtelijk platform, automatiseer de opvolging en werk eenvoudig samen met collega’s.
Automatisering speelt een cruciale rol in moderne betalingsprocessen, met name door het automatisch boeken van betalingen via een bankkoppeling en online betaaloplossingen zoals Mollie. Deze geautomatiseerde systemen zorgen ervoor dat betalingen direct worden geregistreerd en facturen nauwkeurig worden afgeletterd, zonder handmatige tussenkomst. Dankzij de koppeling met zowel de bankrekening als online betaalplatforms worden alle betalingen snel en efficiënt verwerkt en kunnen aanmaningen dagelijks worden verstuurd.
Als zelfincassant biedt het incassobeleid niet alleen de mogelijkheid om flexibel te opereren en zelf incassokosten te vorderen, maar ook de strategische keuze om deze kosten te kwijtschelden indien dat de klantrelatie ten goede komt. Dit biedt een belangrijk voordeel: je behoudt de regie over het incassoproces en kunt incassokosten gebruiken als een sturingsmiddel. Door incassokosten kwijt te schelden, kun je goodwill creëren en de klant motiveren om alsnog aan de betalingsverplichtingen te voldoen.
Geen enkele klant is hetzelfde, en daarom is het essentieel om betaalmethoden op maat aan te bieden die aansluiten bij de voorkeuren van de klant. Het gaat erom dat je niet één standaardaanpak hanteert, maar juist de betaalmethoden inzet die voor de klant het meest prettig en vertrouwd zijn. .
Als zelfincassant biedt het incassobeleid niet alleen de mogelijkheid om flexibel te opereren en zelf incassokosten te vorderen, maar ook de strategische keuze om deze kosten te kwijtschelden indien dat de klantrelatie ten goede komt. Dit biedt een belangrijk voordeel: je behoudt de regie over het incassoproces en kunt incassokosten gebruiken als een sturingsmiddel. Door incassokosten kwijt te schelden, kun je goodwill creëren en de klant motiveren om alsnog aan de betalingsverplichtingen te voldoen.
Al je debiteurenbeheer in één platform
Vanaf het versturen van je factuur en zelfincassant. Je regelt alles vanuit één platform. Koppel eenvoudig met je boekhoudpakket en blijf real-time op de hoogte van de status bij je debiteuren, openstaande en betaalde facturen. Leg al je communicatie vast en stem disputen eenvoudig af met collega’s.
Volledig debiteurenproces
Eenvoudig samenwerken
Koppeling met boekhoudpakket
Dossieropbouw
Automatisch afletteren met bankkoppeling
Altijd de juiste debiteurenstand dankzij automatisch afletteren.
Uw klanten wil je niet onnodig lastig vallen met betalingsverzoeken voor facturen die al zijn voldaan. Daarom hebben we API-koppelingen met Mollie en diverse banken opgezet. Hierdoor kunnen we elke transactie in real-time volgen en direct koppelen aan de juiste factuur.
Dit betekent dat debiteuren niet onterecht worden aangeschreven voor reeds betaalde posten wat het betaalgedrag weer verbetert.
Automatisch inlezen bankmutatiess
Algoritme voor opzoeken juiste debiteur
automatisch boeken of voorstel mutatie
Koppeling met alle Nederlandse banken
Terugbetalingen inboeken
Automatische selectie email of brief
Al je communicatie overzichtelijk op één plaats. Verzend direct e-mails naar je debiteuren en bekijk welke contactmomenten er eerder zijn geweest via e-mail, telefoon of brief. Geen email adres bekend? Het systeem stuurt automatisch een brief per post via onze printstraat.
Is het email adres geblokkeerd, mailbox vol of wat voor reden dan ook dat een mail niet aankomt, wij versturen jouw klant automatisch een brief per post zodat jouw klant zijn naw gegevens kan updaten of in contact kan komen.
E-mails (met factuur) verzenden
Log al je communicatie
Automatisch brief versturen
Gericht handelen
Werk gericht met een dagelijkse actielijst. Zo weet je precies wat je vandaag, morgen of volgende week moet doen en welke debiteuren aandacht vereisen.
Dagelijkse actielijst
Checkpoints
Incasso toezegging
Belacties
Geplande brieven
Maak betalen eenvoudig
Maak betalen eenvoudig door je klanten te laten betalen via iDeal. Dit scheelt administratie omdat klanten geen kenmerkt meer invullen. Stuur automatisch of handmatig een e-mail met een betaallink.
Maak een factuur verstuurd per post digitaal met onze brieven met QR code en je klanten kunnen met een paar klikken je factuur betalen.
Betaallink versturen
iDeal betaling
De beste debiteurenbeheer software voor bedrijven
Voor bedrijven die enkele facturen per maand versturen is een debiteurenbeheer software niet noodzakelijk. Maar verstuur je grotere aantallen? Dan is goede software die aansluit bij jouw behoefte een must. Onze software is speciaal gericht op middelgrote bedrijven, met functies die daarin niet mogen missen. Zonder ingewikkelde installaties of betaalde updates. Je eigen debiteurenbeheer platform, op jou afgestemd.
Bijzonderheden
Bijzonderheden met een factuur of debiteur? Pauzeer de automatische opvolging en maak betaalafspraken. Ook disputen behandel je eenvoudig in het platform. Extra controlemoment nodig? Maak een checkpoint aan en houd de controle in handen.
Dispuut management
Factuurtraject pauzeren
Betaalregelingen en -termijnen
Checkpoints
Benieuwd naar jouw mogelijkheden?
Plan vrijblijvend een afspraak in en we bespreken samen de mogelijkheden voor jouw bedrijf
Management rapportage vme MS PowerBI
Al je management informatie in de vooraf gedefinieerde dashboards.
Benieuwd hoe je ervoor staat? Bekijk op elk moment de rapportage en ontdek je DSO, Top 10 slechtst betalende debiteuren en vergelijk je ouderdomsanalyse met voorgaande periodes. Bekijk het betaalgedrag van je klanten. Zoom in detail in op je klanten en zie welke debiteuren er extra aandacht verdienen.
Rapportage
Prestaties vergelijken
Dagelijkse DSO
Top 10 debiteuren
Mini-app om snel disputen op te lossen
Onze mini-app maakt het mogelijk om collega's eenvoudig te betrekken bij het debiteurenbeheer. Vanuit het systeem kun je een vraag aan een collega stellen, waarna deze een e-mail ontvangt met een link naar de mini-app. Via deze app kan de collega de vraag beantwoorden en direct bepalen wat de volgende stap is voor een factuur. Dit alles kan zonder dat toegang tot het volledige debiteurenbeheersysteem nodig is, waardoor de processen efficiënter worden.
Onbeperkt aantal administraties
Bevoegdheden toewijzen
Onbeperkt aantal gebruikers
Al je debiteurenbeheer in één platform
Vanaf het versturen van je factuur en zelfincassant. Je regelt alles vanuit één platform. Koppel eenvoudig met je boekhoudpakket en blijf real-time op de hoogte van de status bij je debiteuren, openstaande en betaalde facturen. Leg al je communicatie vast en stem disputen eenvoudig af met collega’s.
Volledig debiteurenproces
Eenvoudig samenwerken
Koppeling met boekhoudpakket
Dossieropbouw
Volledig debiteurenproces
Automatiseer je factuur opvolging en beheer je debiteuren met 90% minder moeite.
Herinneringen worden automatisch verzonden en belacties ingepland wanneer het tijd is om te bellen. Als een betaalafspraak verlopen is ontvang je een melding, zodat je nooit meer iets over het hoofd ziet.
Automatische e-mails
Checkpoints
Automatisch belacties inplannen
Melding om een brief te versturen
Melding van verlopen betaalafspraken