top of page
3.jpg


Creditmanagement software voor toeleveranciers aan de horeca

Van factuur naar betaling met slimme creditmanagment en debiteurenbeheeer software.
Automatiseer de opvolging volledig en houd de controle overzicht.

Eén platform 

één platform waarin iedereen samenwerkt om jouw facturen betaald te krijgen

Op elk moment van de dag staat de AI-agent klaar om jouw debiteuren te woord te staan

De beste service

Kom je er niet uit? We staan altijd klaar voor jou of je klant! Via e-mail, telefoon of chat.

Beveiligd platform

Geen ingewikkelde installaties of betaalde updates. Online, gekoppeld met het ERP of financieel systeem

Koppel met 650+ boekhoudpakketten

Afas.png.webp
Exact.png.webp
Twinfield.png.webp
Bekijk alle software functies
Creditmanagement software voor toeleveranciers 

Regel zelf je debiteurenbeheer met behulp van slimme software. Beheer je debiteuren in een overzichtelijk platform, automatiseer de opvolging en werk eenvoudig samen met collega’s.

  • Automatisering speelt een cruciale rol in moderne betalingsprocessen, met name door het automatisch boeken van betalingen via een bankkoppeling en online betaaloplossingen zoals Mollie. Deze geautomatiseerde systemen zorgen ervoor dat betalingen direct worden geregistreerd en facturen nauwkeurig worden afgeletterd, zonder handmatige tussenkomst. Dankzij de koppeling met zowel de bankrekening als online betaalplatforms worden alle betalingen snel en efficiënt verwerkt en kunnen aanmaningen dagelijks worden verstuurd. 

  • Als zelfincassant biedt het incassobeleid niet alleen de mogelijkheid om flexibel te opereren en zelf incassokosten te vorderen, maar ook de strategische keuze om deze kosten te kwijtschelden indien dat de klantrelatie ten goede komt. Dit biedt een belangrijk voordeel: je behoudt de regie over het incassoproces en kunt incassokosten gebruiken als een sturingsmiddel. Door incassokosten kwijt te schelden, kun je goodwill creëren en de klant motiveren om alsnog aan de betalingsverplichtingen te voldoen.

  • Geen enkele klant is hetzelfde, en daarom is het essentieel om betaalmethoden op maat aan te bieden die aansluiten bij de voorkeuren van de klant. Het gaat erom dat je niet één standaardaanpak hanteert, maar juist de betaalmethoden inzet die voor de klant het meest prettig en vertrouwd zijn. .

  • Als zelfincassant biedt het incassobeleid niet alleen de mogelijkheid om flexibel te opereren en zelf incassokosten te vorderen, maar ook de strategische keuze om deze kosten te kwijtschelden indien dat de klantrelatie ten goede komt. Dit biedt een belangrijk voordeel: je behoudt de regie over het incassoproces en kunt incassokosten gebruiken als een sturingsmiddel. Door incassokosten kwijt te schelden, kun je goodwill creëren en de klant motiveren om alsnog aan de betalingsverplichtingen te voldoen.

Image by krakenimages
55598521.jpg
De snelste weg naar betaalde facturen.

Weet je niet goed wat de beste debiteurenbeheer oplossing is voor jouw bedrijf? Zelf regelen met software of alles uitbesteden? We denken graag met je mee!

Kantoorscène
Wij bellen voor jou

Vanaf facturatie tot en met incasso overdracht, je regelt alles vanuit één platform. Koppel eenvoudig met je boekhoudpakket en blijf real-time op de hoogte van je debiteuren, openstaande en vervallen facturen. Leg al je communicatie vast en werk eenvoudig samen met collega’s. 

Al je debiteurenbeheer in één platform

Vanaf het versturen van je factuur en zelfincassant. Je regelt alles vanuit één platform. Koppel eenvoudig met je boekhoudpakket en blijf real-time op de hoogte van de status bij je debiteuren, openstaande en betaalde facturen. Leg al je communicatie vast en stem disputen eenvoudig af met collega’s. 

Volledig debiteurenproces

Eenvoudig samenwerken

Koppeling met boekhoudpakket

Dossieropbouw

Scherm 1.png
Scherm 2.png
Automatisch afletteren met bankkoppeling

Altijd de juiste debiteurenstand dankzij automatisch afletteren.

Uw klanten wil je niet onnodig lastig vallen met betalingsverzoeken voor facturen die al zijn voldaan. Daarom hebben we API-koppelingen met Mollie en diverse banken opgezet. Hierdoor kunnen we elke transactie in real-time volgen en direct koppelen aan de juiste factuur.

Dit betekent dat debiteuren niet onterecht worden aangeschreven voor reeds betaalde posten wat het betaalgedrag weer verbetert.

Automatisch inlezen bankmutatiess

Algoritme voor opzoeken juiste debiteur

automatisch boeken of voorstel mutatie

 

Koppeling met alle Nederlandse banken

Terugbetalingen inboeken

Automatische selectie email of brief

Al je communicatie overzichtelijk op één plaats. Verzend direct e-mails naar je debiteuren en bekijk welke contactmomenten er eerder zijn geweest via e-mail, telefoon of brief. Geen email adres bekend? Het systeem stuurt automatisch een brief per post via onze printstraat. 

Is het email adres geblokkeerd, mailbox vol of wat voor reden dan ook dat een mail niet aankomt, wij versturen jouw klant automatisch een brief per post zodat jouw klant zijn naw gegevens kan updaten of in contact kan komen. 

E-mails (met factuur) verzenden

Log al je communicatie

Automatisch brief versturen

Scherm 3.png
Scherm 4.png
Gericht handelen

Werk gericht met een dagelijkse actielijst. Zo weet je precies wat je vandaag, morgen of volgende week moet doen en welke debiteuren aandacht vereisen. 

Dagelijkse actielijst

Checkpoints

Incasso toezegging

Belacties

Geplande brieven

Maak betalen eenvoudig

Maak betalen eenvoudig door je klanten te laten betalen via iDeal. Dit scheelt administratie omdat klanten geen kenmerkt meer invullen. Stuur automatisch of handmatig een e-mail met een betaallink.

 

Maak een factuur verstuurd per post digitaal met onze brieven met QR code en je klanten kunnen met een paar klikken je factuur betalen.  

Betaallink versturen

iDeal betaling

Scherm 6.png
De beste debiteurenbeheer software voor bedrijven

Voor bedrijven die enkele facturen per maand versturen is een debiteurenbeheer software niet noodzakelijk. Maar verstuur je grotere aantallen? Dan is goede software die aansluit bij jouw behoefte een must. Onze software is speciaal gericht op middelgrote bedrijven, met functies die daarin niet mogen missen. Zonder ingewikkelde installaties of betaalde updates. Je eigen debiteurenbeheer platform, op jou afgestemd. 

Scherm 5.png
Bijzonderheden

Bijzonderheden met een factuur of debiteur? Pauzeer de automatische opvolging en maak betaalafspraken. Ook disputen behandel je eenvoudig in het platform. Extra controlemoment nodig? Maak een checkpoint aan en houd de controle in handen. 

Dispuut management

Factuurtraject pauzeren

Betaalregelingen en -termijnen

Checkpoints

Benieuwd naar jouw mogelijkheden?

Plan vrijblijvend een afspraak in en we bespreken samen de mogelijkheden voor jouw bedrijf 

Management rapportage vme MS PowerBI

Al je management informatie in de vooraf gedefinieerde dashboards.  

Benieuwd hoe je ervoor staat? Bekijk op elk moment de rapportage en ontdek je DSO, Top 10 slechtst betalende debiteuren en vergelijk je ouderdomsanalyse met voorgaande periodes. Bekijk het betaalgedrag van je klanten. Zoom in detail in op je klanten en zie welke debiteuren er extra aandacht verdienen. 

Rapportage

Prestaties vergelijken

Dagelijkse DSO

Top 10 debiteuren

Scherm 8.png
7.png
Mini-app om snel disputen op te lossen
 

Onze mini-app maakt het mogelijk om collega's eenvoudig te betrekken bij het debiteurenbeheer. Vanuit het systeem kun je een vraag aan een collega stellen, waarna deze een e-mail ontvangt met een link naar de mini-app. Via deze app kan de collega de vraag beantwoorden en direct bepalen wat de volgende stap is voor een factuur. Dit alles kan zonder dat toegang tot het volledige debiteurenbeheersysteem nodig is, waardoor de processen efficiënter worden.

Onbeperkt aantal administraties

Bevoegdheden toewijzen

Onbeperkt aantal gebruikers

Al je debiteurenbeheer in één platform

Vanaf het versturen van je factuur en zelfincassant. Je regelt alles vanuit één platform. Koppel eenvoudig met je boekhoudpakket en blijf real-time op de hoogte van de status bij je debiteuren, openstaande en betaalde facturen. Leg al je communicatie vast en stem disputen eenvoudig af met collega’s. 

Volledig debiteurenproces

Eenvoudig samenwerken

Koppeling met boekhoudpakket

Dossieropbouw

Scherm 1.png
Scherm 2.png
Volledig debiteurenproces

Automatiseer je factuur opvolging en beheer je debiteuren met 90% minder moeite.  

Herinneringen worden automatisch verzonden en belacties ingepland wanneer het tijd is om te bellen. Als een betaalafspraak verlopen is  ontvang je een melding, zodat je nooit meer iets over het hoofd ziet.

Automatische e-mails

Checkpoints

Automatisch belacties inplannen

Melding om een brief te versturen

Melding van verlopen betaalafspraken

bottom of page